Uw bereikbaarheid | 24/7 uur 

24 uur per dag, 365 dagen per jaar staan we, via uw eigen praktijknummer, voor u klaar om hulpvragen van uw patiënten/cliënten af te handelen. Uw assistente ‘op afstand’ ziet direct dat een oproep voor uw organisatie bestemd is en beantwoordt deze.

We bieden voornamelijk ondersteuning tijdens praktijkuren. Denk hierbij aan opvang van de overflow, spoedlijnbeheer, lunchpauze opvang, afwezigheid van de assistente en de vakantiewaarneming. U kunt ook al uw telefoonverkeer doorschakelen.

Assistente | Op afstand

Aan de telefoon zitten ervaren doktersassistenten of verpleegkundigen die ‘op afstand’ de patiënt snel en vakkundig te woord staan, de vraag kunnen beoordelen, afspraken kunnen plannen in de agenda van de betreffende praktijk, spoed-calls kunnen opvangen en doorzetten binnen een beveiligde omgeving.

Zij hanteren het protocol en de werkwijze van uw praktijk en de NHG Standaard. Doordat we werken in het HIS van de praktijk vallen onze telefonische adviezen onder telefonisch consult, dus declarabel.

Telefonie | Zonder problemen

Telefonie is een SIP Trunk 8 spraakkanalen oplossing en is volledig integreert met onze centrale via een VoIP-telefoonsysteem op basis van open standaarden met Unified Communications-functies. De telefooncentrale in de wolken; veilig en stabiel in de cloud.

Je telefoongesprekken opnemen, videobellen, uitgebreide rapportages automatisch laten opstellen en versturen, een wachtrij met keuzemenu gebruiken, voicemails (Tijdens drukte “Terug Belfunctie”), vast & mobiel integreren.

“WIJ WERKEN MET MET ALLE HISSEN: Medicom, TEtraHIS, MicroHIS, MIRA, Promedico en OmniHIS”

Statistiek Telefonie HMCC PRAKTIJK.nl

PRAKTIJK.NL – HMCC ondersteunt sinds 2004 praktijken, klinieken en instellingen in de bereikbaarheid van hun organisatie. Wij doen dit volgens de NHG-richtlijnen en ons eigen triage-systeem. In dit systeem staat alle, door de opdrachtgever aangeboden, informatie die nodig is om vragen van patiënten en cliënten te beantwoorden. Ook beschrijft het systeem hoe er in bepaalde situaties gehandeld moet worden.
.
Bij ons staat de kwaliteit van de medewerkers centraal. Zij zijn, doordat zij het eerste contact hebben met patiënten/cliënten, namelijk het visitekaartje van de organisaties die wij ondersteunen. Daarom werken we alleen met doktersassistenten, tandartsassistenten en verpleegkundigen die een opleiding hebben gevolgd die naadloos aansluit op uw vakgebied.
.
Ons doel is om praktijken, klinieken en instellingen te ontzorgen als het gaat om de bereikbaarheid van de organisatie en het contact met patiënten/cliënten. Wij staan garant voor een optimaal frontoffice waarbij de eigen identiteit van de opdrachtgever gewaarborgd blijft.  Wij zorgen ervoor dat we patiënten/cliënten efficiënt en effectief te woord staan en op de juist manier verder helpen. Bereikbaarheid, snelheid, consistentie, kwaliteit en juistheid van de verstrekte informatie spelen hierbij een grote rol.

HOE GOED SCOORT UW ASSISTENTE? NOOIT ZIEK?