FAQ doktersassistente op afstand

Wat zijn de mogelijkheden van PRAKTIJK.nl - HMCC ?

Totaal telefoonverkeer, 24-uur 365 dagen per jaar of alleen tijdens praktijkuren. Opvang van de overflow; (bv. bij ‘in de wacht’ na 30 sec of ‘in gesprek’ van de assistente en afwezigheid van de assistente.
.
Wij werken in uw eigen HIS op afstand en onze erkende doktersassistentes zijn (vaak) declarabel voor uw praktijk. 

Doorschakeling naar PRAKTIJK.nl - HMCC ?

Doorschakeling kan plaatsvinden via een onderliggend nummer op de centrale of door volledige integratie. Een veilige, stabiele oplossing in de cloud.
.
De telefonie-oplossing beschikt standaard over een rijke set aan uitgebreide functionaliteit. Zo kun je telefoongesprekken opnemen, videobellen, uitgebreide rapportages automatisch laten opstellen en versturen, een wachtrij met keuzemenu gebruiken (druk 1 voor “SPOED” in de wachtrij), voicemails (Tijdens drukte “Terug Belfunctie”), vast & mobiel integreren.

Koppeling Applicatie (HIS) ?

Medewerkers van HMCC hebben kennis van diverse applicaties en HIS. Zowel van huisarts, zorginstelling als mondzorg.
– TetraHIS
– Medicom
– Promedico
– CGM Mira
– OmniHIS
– MicroHIS
– Labelsoft
– Hix

Zijn assistenten van PRAKTIJK.nl - HMCC declarabel ?

Doordat we werken in het applicatie/HIS van de praktijk vallen onze telefonische adviezen onder telefonisch consult, vanaf 2019 een regulier ‘kort-consult’ en dus declarabel. Bij VVT instellingen kunnen onze BIG geregistreerde verpleegkundigen de zorgtijd declareren.

Werkwijze PRAKTIJK.nl - HMCC

Wij werken met goed opgeleide en ervaren doktersassistenten, verpleegkundigen en tandartsassistenten. We hanteren het protocol en de werkwijze van de klant en de NHG standaard.
.
Werkwijze
.
We stellen een script op waarin alle informatie staat die nodig is om gestelde vragen te beantwoorden en hoe te handelen in bepaalde situaties. Verdere communicatie loopt via het beveiligde KPN- Zorgmessenger en via onze applicatie. Toegepast om zo min mogelijk telefonisch contact te hebben, maar toch een directe lijn te behouden.

Wat zijn de kosten van PRAKTIJK.nl - HMCC ?

Eenmalige implementatie kosten (bouw belscript/rapportage/implementatie telefooncentrale), een vast maandbedrag inclusief een aantal meldingen op jaarbasis.

Rapportage PRAKTIJK.nl - HMCC ?

Naast de wekelijkse communicatie zorgt HMCC voor een complete rapportage op maandelijkse basis. week-/maand-/ kwartaal-/ jaar niveau:

# aangeboden gesprekken;
# gesprekken beantwoord;
% beantwoord;
# afgebroken;
% afgebroken;
% servicelevel;
gem. wachttijd;

Wat is de ervaring van PRAKTIJK.nl - HMCC ?

Betrokken en betrouwbaar.

“Wat vindt u de sterke punten van PRAKTIJK.nl – HMCC ?”
.
Dit vroegen we onze klanten. Keer op keer kregen we te horen de grote mate van betrokkenheid, flexibiliteit en kennisniveau van de medewerkers. Of dit nu het management is of de medewerkers, iedereen is begaan met de klant en de opdracht. We weten als geen ander hoe het voor een organisatie is om een dergelijk belangrijk onderdeel van de praktijk uit te besteden.

Waarom zou ik kiezen voor PRAKTIJK.nl - HMCC ?

Centraal zetten van uw cliënt of patiënt heeft onze prioriteit door betere bereikbaarheid en service. Als assistente op afstand brengen we rust in de praktijk of instelling.

Kwaliteit van onze medewerkers

Kwaliteit in dienstverlening heeft bij ons de volle aandacht. Onze doktersassistentes hebben veelal naast de reguliere opleiding een opleiding tot triagist gevolgd en onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd en beschikken over de kennis en ervaring om cliënten de zorg te geven die ze nodig hebben.

Is het mogelijk om een proefperiode af te nemen ?

Jazeker, gebaseerd op 2 x 4 weken op basis van een vast bedrag inclusief aantal meldingen.

WhatsApp!