bericht praktijk

Advitronics en PRAKTIJK.nl helpen Praktijk Delflandplein met telefonische bereikbaarheid

Praktijk Delflandplein in Amsterdam begon als kleine huisartsenpraktijk in een flat op een hoog achter. Inmiddels telt de huisartsenpraktijk van praktijkhouders Tamara Kruse-Obbens en Tamara Hensgens zo’n 4.000 patiënten. Voor de telefonische bereikbaarheid rekent de praktijk op Advitronics en PRAKTIJK.nl. Kruse-Obbens:

“Met één druk op de knop is het geregeld.”

Tamara Kruse-Obbens werkt sinds 2009 bij Praktijk Delflandplein. Eerst als arts in opleiding, later als huisarts en sinds 2012 als maat van de huisartsenpraktijk. “We zaten eerst op één hoog achter in een flat, maar in 2012 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Rijswijkstraat”, vertelt Kruse-Obbens, die sinds 1 januari 2021 een maatschap vormt met Hensgens.
.
Gezondheidscentrum Amsterdam West
.
Met de verhuizing naar Gezondheidscentrum Amsterdam West, waar naast Prakijk Delflandplein onder meer ook een fysiotherapeut, diëtist en verloskundige gevestigd zijn, ontstond ook de vraag naar een betrouwbare telefonie oplossing. “Advitronics staat binnen de eerstelijns zorg bekend als een van de betere partijen”, legt Kruse-Obbens de keuze voor Advitronics uit.
.
De samenwerking met Advitronics bevalt Kruse-Obbens bijna 10 jaar later nog steeds goed. “Ik kan gemakkelijk doorverbinden en switchen tussen een dagstand, nachtstand en weekendstand. Met één druk op de knop is het geregeld. Dat werkt heel fijn.”
.
Snelle service
.
Ook over de service is Kruse-Obbens over het algemeen zeer te spreken. “Ook de thuiswerkplekken die voor onze assistentes zijn ingericht in verband met Corona werden snel en goed opgepakt. Natuurlijk is er soms wel eens wat, maar meestal wordt het vrij snel opgelost. Wat ik fijn vind is dat de meeste monteurs op de hoogte zijn van de situatie in de praktijk. Daardoor hoef ik minder uit te leggen en word ik sneller geholpen.”

bericht praktijk

Assistenten op afstand door PRAKTIJK.nl
.
Praktijk Delflandplein maakt daarnaast gebruik van de diensten van PRAKTIJK.nl. Zij vullen de telefonische bereikbaarheid professioneel aan met assistentes op afstand. “Omdat er op vrijdag maar één doktersassistente werkzaam is, maken we standaard op vrijdag gebruik van PRAKTIJK.nl. Ze zijn heel flexibel. Eén keer in de maand wordt er geïnventariseerd op welke momenten we hulp nodig hebben: tijdens een teamoverleg bijvoorbeeld of bij aanwezigheid van collega’s in verband met vakanties. Maar ook als we tussendoor hulp nodig hebben, bij ziekte of drukte kunnen we altijd naar ze doorverbinden”, legt Kruse-Obbens uit hoe het in zijn werk gaat.
.
Ook PRAKTIJK.nl kan over het algemeen op complimenten van Kruse-Obens rekenen. “Er zit daar een aantal heel fijne collega’s met veel kennis die goed met ons meedenken. Dat is heel prettig. En als ik wel eens niet tevreden ben, bel ik ‘s ochtends op om de puntjes op de i te zetten. Meestal is dat voldoende.”
.
Samenwerking PRAKTIJK.nl en Advitronics
.
Advitronics zorgde ervoor dat de telefoon van Prakijk Delflandplein gemakkelijk kan worden doorgeschakeld naar de assistentes van PRAKTIJK.nl. Slechts één keer was de praktijk tijdelijk niet bereikbaar, herinnert Kruse-Obens zich. “Het was toen opeens wel erg rustig in de praktijk”, lacht ze. “Wat bleek: we hadden een verkeerd knopje ingedrukt en de pauzestand ingeschakeld.”